Po piątkowych problemach klientów Banku Pekao S.A. z podwójnym księgowaniem transakcji, przyszedł czas na kolejne. Tym razem pojawiły się problemy z dostępem do serwisu Pekao24 oraz usług maklerskich. "Od rana wyskakuje komunikat o błędzie technicznym" - informowali w poniedziałek na Kontakt 24 klienci banku.
Podobne problemy dotknęły @Radka. "Od rana serwis Pekao24 regularnie odmawia współpracy. Albo wysypuje się na etapie sprawdzania klienta, albo po wpisaniu hasła. Rzuca różnymi komunikatami - np. 'błąd techniczny 0' albo 'Service Unavailable' " - pisał internauta.
Informację o problemach potwierdził bank, który na swojej stronie zamieścił komunikat: "Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić trudności w dostępie do serwisów Pekao24 i usług maklerskich. Przepraszamy za niedogodności".
Jak zapewniła o godz. 16 Katarzyna Karpiuk, rzeczniczka Banku Pekao S.A., awaria powinna być już usunięta. "Wprawdzie mogą się jeszcze pojawiać sporadyczne problemy z logowaniem, ale będą to pojedyncze przypadki" - mówiła w rozmowie z redakcją Kontaktu 24. "Na całkowite usunięcie problemów bank daje sobie czas do końca poniedziałku" - dodała.
Rzeczniczka - tłumacząc to względami bezpieczeństwa - odmówiła informacji na temat przyczyn awarii. W poniedziałek wieczorem awaria została usunięta.
Nerwy klientów wystawiane na próbę
To już kolejna awaria w ciągu ostatnich kilku dni. W piątek klienci banku Pekao informowali nas o problemach z podwójnym księgowaniem transakcji. "Dziś mąż próbował wypłacić pieniądze z konta i okazało się że bank ma jakiś, jak się dowiedzieliśmy na infolinii, globalny problem i pobiera z kont swoich klientów podwójne wypłaty" - napisała wówczas @Dorota.
Autor: mmt//tka