"Operacje powstałe w związku z podwójnym księgowaniem transakcji kart debetowych zostały już usunięte" - oświadczyła w piątek wieczorem rzeczniczka banku Pekao S.A. Przez awarię systemu część środowych transakcji wykonanych przez klientów banku została zaksięgowana ponownie w piątek.
"Wszyscy Klienci, na których rachunkach nastąpiło podwójne zaksięgowanie operacji, otrzymali już zwrot pobranych środków" - poinformowała w piątek wieczorem redakcję Kontaktu 24 Katarzyna Karpiuk, rzeczniczka banku Pekao S.A.
"Jeszcze raz przepraszamy naszych Klientów za niedogodności z tym związane. Chcielibyśmy zapewnić Państwa, że Bank Pekao S.A. dokłada wszelkich starań by jak najszybciej reagować na sygnały naszych Klientów i by nasze usługi spełniały jak najwyższe standardy i oczekiwania" - podkreśliła rzeczniczka.
Stres i brak pieniędzy na koncie
Klienci banku zaalarmowali w piątek rano naszą redakcję, że kwoty, które wydali w środę zostały ponownie zaksięgowane na ich kontach. "Dziś mąż próbował wypłacić pieniądze z konta i okazało się że bank ma jakiś, jak się dowiedzieliśmy na infolinii, globalny problem i pobiera z kont swoich klientów podwójne wypłaty" - napisała @Dorota.
Internautka @Marta radziła: "Lepiej niech każdy sobie sprawdzi konto niż później ma być niemile zaskoczony". Z kolei @Piotrek177 pyta, "kto zwróci klientom za stres i stracony na wyjaśnienia czas".
Autor: aolsz,aka/aw