"Prosimy o uprzejme zachowanie wobec personelu" - przypomina pacjentom kartka wywieszona w jednej z przychodni w Płocku. Zdjęcia przesłał do nas dziś rano @Michał. Zdjęcie pokazane w Poranku TVN24 spotkało się ze sporym odzewem internautów. "Ja widziałam nawet kartkę informującą o karach pieniężnych za używanie wulgarnych słów w stosunku do białego personelu" - dodała @Teresa. Jak się okazuje, ogłoszenia "wychowujące" niesfornych pacjentów to w przychodniach i szpitalach dość popularna praktyka, czego dowodzą zdjęcia wysyłane przez internautów.
Komunikaty wywieszane w przychodnia czy szpitalach nierzadko wywołują uśmiech na twarzach pacjentów. "Przecież w bycie lekarzem wpisany jest kontakt z ludźmi, a ludzie różnie się zachowują. Tak samo ma kontroler biletów czy sprzedawca i nikt nad nimi nie płacze" - napisał @Michał. Są jednak i tacy, którzy do tajkiegop sposobu wychowywania pacjentów podchodzą z dużą wyrozumiałością. "Zapraszam na dowolnie wybrany dyżur, w dowolnym miejskim szpitalu , o dowolnie wybranej godzinie. Gwarantuję obecność wielu agresywnych pacjentów" - skomentowała @Małgosia.
Agresywnym pacjentom mówią nie
Od około dwóch lat działa system, w ramach którego lekarze mogą zgłaszać przypadki agresji ze strony pacjentów. Jak dotąd, od początku istnienia Ogólnopolskiego Monitorowania Agresji w Ochronie Zdrowia, zgłoszono już sto takich zdarzeń. CZYTAJ WIĘCEJ
A JAKIE JEST WASZE ZDANIE NA TEN TEMAT? CZEKAMY NA ZDJĘCIA I KOMENTARZE
Autor: //ja