Przez dwie godziny klienci Banku Pekao SA nie mogli korzystać z jego usług internetowych. Wszystko za sprawą awarii, z którą walczył bank. Pierwsze informacje otrzymaliśmy na Kontakt 24.
- Co się dzieje, od rana nie działa strona banku Pekao SA? - zapytał jeden z Reporterów 24. - Problemy pojawiły się już po godzinie 7. Po telefonie na ich infolinię pani nie była w stanie nic powiedzieć i była zdziwiona tym, że ich strony nie działają - dodawał miszarus.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym Pekao. - Rzeczywiście, mamy pewne problemy techniczne i nie można wejść na nasze strony internetowe. Pierwsze sygnały otrzymaliśmy około 8 rano - powiedział nam około godziny 8.30 Tomasz Bogusławski z Biura Relacji Grupy Pekao SA z Mediami.
- Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem sprawności systemu. Mogę zapewnić naszych klientów, że robimy wszystko co w naszej mocy - zapewniał.
Około godziny 9.40 wszystko wróciło do normy i klienci mogą logować się na witrynach banku. - Uporaliśmy się z awarią. mogę powiedzieć tylko, że wystąpiły pewne problemy z połączeniem internetowym - powiedział Bogusławski.
Autor: sc/sk