Wózek sklepowy pełen zakupów i brak możliwości zapłacenia kartą. Na taki problem w poniedziałek wieczorem narażeni zostali klienci Banku Zachodniego WBK i Kredyt Banku. Brak możliwości dokonywania transakcji przy użyciu kart płatniczych był efektem awarii systemu. O trwających kilka godzin problemach redakcję Kontaktu 24 poinformowali klienci banków.
Klienci bez gotówki i w potrzasku
"Wybrałem się z małym dzieckiem na zakupy. Od dłuższego czasu stoję w markecie z wypełnionym wózkiem. Przy kasie dowiedziałem się, że nie mogę zapłacić. Usiłuję się dowiedzieć co się dzieje. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że mają awarię, ale nie wiadomo kiedy zostanie usunięta" - około godziny 19 denerwował się klient Banku Zachodniego WBK z Tych.
Pieniędzy nie mógł wypłacić z bankomatu także klient Kredyt Banku. Zniechęcony postanowił poinformować naszą redakcję o problemie. Obie placówki połączyły się w styczniu tego roku.
Bank przeprasza
O problemach z dokonywaniem transakcji klienci Banku Zachodniego WBK mogli dowiedzieć się dzwoniąc na numer infolinii oraz odwiedzając stronę banku na znanym portalu społecznościowym.
"W chwili obecnej nie jest możliwa realizacja płatności kartami ani wypłaty z bankomatów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Bardzo przepraszamy!" - około godziny 20.30 poinformował Bank Zachodni WBK na swoim profilu w portalu społecznościowym.
Około godziny 22.30 w tym samym portalu poinformowano, że awaria została usunięta.
"Transakcje kartowe (w tym wypłaty z bankomatów) działają już prawidłowo. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe niedogodności!" - poinformowano.
Autor: ak,js/jaś