Przez cały dzień użytkownicy T-Mobile z kilku województw informowali nas o problemach ze swoją siecią. "Zablokowane wszystkie połączenia w telefonach komórkowych sieci T-Mobile. Ludzie są odcięci od świata" - informował nas rano internauta @boskiwojti. Wieczorem sieć T-Mobile podzieliła się ze swoimi klientami dobrą wiadomością: awaria została usunięta.
Pierwsze informacje o kłopotach z wykonywaniem połączeń w sieci T-Mobile napłynęły do nas rano. "Nie działa telefonia komórkowa T-Mobile w Toruniu" - napisała do nas po godz. 9 internautka @sloda. "Od ponad godziny nie mogę wykonywać połączeń w sieci T-Mobile na terenie woj. kujawsko-pomorskiego. Przed chwilą z telefonu innej sieci, telefonowałem na infolinię T-Mobile i już na 'dzień dobry' automat miłym głosem informuje, że występują problemy z wykonywaniem połączeń głosowych i transmisji danych" - pisał po godz. 11 @wbdb.
O problemach z połączeniami informowali też mieszkańcy woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego.
"Co jest grane z tym zasięgiem?"
Zniecierpliwieni klienci szukali również informacji na profilu T-Mobile na Facebooku. "Co się stało?", "Jaka jest przyczyna tego incydentu?", "Co jest grane z tym zasięgiem?" - dopytywali.
"Drodzy! W ciągu ostatnich kilku godzin otrzymaliśmy wiele zgłoszeń, w których nasi klienci informowali o problemach z korzystaniem z naszych usług. Chcemy serdecznie przeprosić za sytuację, której powodem są zewnętrzne, nieleżące po naszej stronie przyczyny. Jednocześnie zapewniamy, że nadajniki T-Mobile działają bez zarzutu, więc kilkukrotne próby nawiązania łączności mogą zakończyć się powodzeniem. Aktualnie trwają prace nad usunięciem usterki" - odpowiadała im po południu osoba zarządzająca kontem T-Mobile na Facebooku.
"Dziękujemy Wam za cierpliwość"
O godzinie 19:15 pojawił się kolejny komunikat: "Mamy dla Was dobre wieści: awaria światłowodów została usunięta. Dziękujemy Wam za cierpliwość i życzymy samych pozytywnych chwil z T-Mobile".
Autor: mmt/jaś,tka