Klienci Kredyt Banku mogą juz bez przeszkód korzystać z dostępu do swoich rachunków w serwisie KB24.
Około godziny 11 pojawiły się sygnały o trudnościach z zalogowaniem do internetowego systemu, a do redakcji Kontaktu 24 napływały informacje internautów dotyczące problemów elektronicznej bankowości.
Jako pierwszy zaalarmował nas @Obserwer.
Monika Nowakowska - rzeczniczka Kredyt Banku - po zgłoszeniach naszych internautów potwierdzała możliwość występowania utrudnień w systemie elektronicznym KB24. Zaznaczała jednak, że problemy nie są winą banku, tylko - jak pisała - był to prawdopodobnie błąd związany z zewnętrznym dostawcą internetu.
onika Nowakowska poinformowała również, że "obsługa klientów w placówkach i call centre odbywała się normalnie. Działały wszystkie systemy informatyczne, bankomaty. Przelewy i inne transakcje były na bieżąco przyjmowane i księgowane".
Po godzinie 14 rzeczniczka napisała: "Utrudnienia w dostępie do rachunku za pomocą serwisu internetowego KB24 zostały usunięte".
Autor: aj//tka