Klienci BGŻ BNP Paribas informowali na Kontakt 24 o problemach z systemem e-bankowości. Jak twierdzili, pieniądze "znikały" z ich internetowych kont, a część płatności kartą była dublowana. Bank przyznał, że miał problem, który został już zażegnany. Jak zapewnił, klienci widzą prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym informacje.
Wielu klientów banku BGŻ BNP Paribas przeżyło szok, kiedy zalogowało się na swoje internetowe konto. Wśród nich był pan Bartłomiej, który zauważył, że z jego rachunku zniknęło 3,5 tys. zł.
Problem zażegnany
Jak zapewniła w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl Magdalena Ostrowska, ekspert ds. komunikacji BNP Paribas, zarówno w sekcji "Moje finanse", jak i w liście rachunków, klienci widzą prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym informacje.
"W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych ponad miliona klientów i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. To bardzo złożona operacja. Z tego względu nie możemy wykluczyć, że mogą pojawiać się w jednostkowych sytuacjach niezgodności w danych widocznych dla klienta. Wszystkie tego typu sytuacje wyjaśniane są indywidualnie i priorytetowo" - dodała przedstawicielka banku.
Pieniądze znikały
- Pomyślałem, że ktoś włamał mi się na konto, ale na infolinii usłyszałem, że bank ma problemy i mam czekać na to aż pieniądze wrócą na konto. Problem w tym, że nie wiadomo kiedy to się stanie, a mam firmę, pracowników i rachunki do zapłacenia - relacjonował tvn24bis.pl pan Bartłomiej, który jest klientem banku BGŻ BNP Paribas.
Niemile rozczarowanie przeżył też inny nasz czytelnik, który na Kontakt24 przesłał wiadomość, w której opisał całą sytuację. "W banku trwa totalny chaos. Są problemy z logowaniem, salda konta ciągle się zmieniają. Płatności kartą są dublowane. Porażka na całej linii, szczególnie, że na stronie internetowej nie ma informacji o problemach" - skarżył się.
Autor: MSz / Źródło: tvn24bis.pl