"Kolejny dzień awarii w Banku Zachodnim WBK" - informują nas na Kontakt 24 internauci, którzy od wtorku mają problem z dostępem do serwisów internetowych banku. W odpowiedzi na problemy klientów, bank podjął decyzję o zwrocie lub nienaliczaniu prowizji za przelewy realizowane w tych dniach.
"W związku z przedłużającymi się utrudnieniami w dostępie do serwisów bankowości transakcyjnej BZWBK24, Moja Firma Plus oraz Biznes24, podjęliśmy decyzję o zwrocie lub nienaliczaniu - w zależności od rodzaju posiadanego przez Państwa rachunku - prowizji za wszystkie przelewy realizowane w oddziałach banku oraz sieci BZ WBK Partner od wtorku 30 lipca do piątku 2 sierpnia 2013 włącznie. Zwrot prowizji nastąpi w sierpniu" - informują przedstawiciele Banku Zachodniego WBK na profilu w portalu społecznościowym.
Jak dodaje bank, nadal trwają intensywne prace nad przywróceniem niezakłóconego dostępu do usług bankowości elektronicznej. "Przepraszamy Państwa za wszystkie utrudnienia" - pisze bank.
Problemy dla klientów
Problemy ze skorzystaniem z serwisów internetowych banku pojawiły się we wtorek po południu. Internauci informowali nas na Kontakt 24, że strona banku nie działa i nie ma możliwości logowania. Pomimo informacji banku, że awaria została usunięta, w kolejnych dniach część klientów wciąż miała problem z dostępem do usług bankowości elektronicznej.
Autor: js,aw/ja/jaś