Blisko pięć godzin trwała kolejna w ostatnim czasie awaria w PKO BP. Do tego czasu klienci banku nie mogli wykonywać transakcji drogą elektroniczną. Pierwszą informację o kłopotach z serwisami iPKO oraz Inteligo otrzymaliśmy na Kontakt 24.
Awarię udało się usunąć około godz. 23. "Przyczyny występujących utrudnień były niezależne od banku. Wniknęły z wad sprzętu, który został dostarczony do PKO. Na nasze zlecenie dostawca już go wymienił" - poinformował bank. Według PKO BP, piątkowa awaria nie miała związku z tą, która miała miejsce w zeszłym tygodniu.
"Przerwa techniczna"
Kłopoty klientów zaczęły się po godz. 18. Podczas prób zalogowania do serwisów iPKO oraz Inteligo, użytkownik otrzymywał komunikat: "Wynik realizowanej operacji nie jest znany. Jeśli zlecałeś przelew sprawdź w transakcjach oczekujących oraz na historii rachunku, czy dana dyspozycja została zrealizowana". Później komunikat zmienił się na: "Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie. Transakcje kartowe, płatności mobilne IKO i wypłaty w bankomatach realizowane są bez przeszkód".
PKO BP przeprasza"Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację" - mówiła o godzinie 19.45 w rozmowie z redakcją Kontaktu 24 Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego PKO BP. Jak zapewniała, bank pracuje nad przywróceniem dostępności do serwisów internetowych, co może potrwać nawet kilka godzin.Awaria sprzed tygodniaTo już kolejna awaria w PKO BP w ostatnim czasie. W piątek 8 listopada klienci banku mieli problemy z wypłatą środków z bankomatów i płatnością kartą. Problemy z transakcjami mieli zarówno klienci posiadający w banku karty Visa, jak i MasterCard. Utrudnienia w banku PKO BP usunięto w sobotę po południu. CZYTAJ WIĘCEJ
Autor: ak//tka