Awaria serwisu bankowości elektronicznej Kredyt Banku naprawiona. Trwające od nocy problemy z logowaniem zostały usunięte dopiero dziś po południu. Pierwsze zgłoszenie o problemach z logowaniem otrzymaliśmy od naszego internauty o nicku @Obserwer.
Informatycy banku zauważyli awarię w nocy. Jak poinformowała nas Monika Nowakowska - rzeczniczka banku - natychmiast podjęto decyzję o zawieszeniu strony kb24.pl, aby próby logowania przez klientów banku nie opóźniały naprawy systemu.
Nowakowska dodała też, że awaria ma zostać usunięta do godziny 12. Termin wydłużył się do godz. 13.
"W związku z błędem przetwarzania transakcji, do jakiego doszło dzisiaj w nocy, czasowo został zawieszony dostęp do bankowości elektronicznej KB24" - mówiła rzeczniczka. "Zapewniamy, że prowadzone działania w KB24.pl nie mają wpływu na bezpieczeństwo środków klientów. Przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie utrudnienia" - dodała.
Klienci banku w trakcie trwania awarii internetowego systemu mogli korzystać z bankomatów, placówek banku (blisko 400 w całym kraju) i call center. Również przelewy i pozostałe transakcje były na bieżąco przyjmowane i księgowane.
Autor: eg//tka