Ledwo co zawisły, a już muszą zniknąć. Mowa nowych billboardach Coca-Coli, z których można się dowiedzieć, że ukraińska flaga ma... żółto-niebieskie barwy. Wpadkę koncernu zauważył nasz internauta, który przysłał nam w niedzielę zrobione w Szczecinie zdjęcia.
Firma uspokaja, że błąd zauważyła, a billboardy z odwróconymi kolorami na fladze współgospodarza Euro 2012 zaczęto rozwieszać dopiero w niedzielę.
"To jest świeża sprawa. Kampania nie osiągnęła jeszcze masowej skali. Błąd został szybko zauważony i rozpoczęliśmy działania korygujące. Plakaty, które zostały już rozwieszone, będą wymienione, a pozostałe poprawione" - powiedziała nam w poniedziałek Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji z Coca-Cola Poland Services. Jak dodała, odwrotnie zawieszona flaga to po prostu ludzki błąd.
Autor: js//tka