Klienci Credit Agricole informowali w czwartek o awarii - z ich kont znikały środki. Jak wyjaśnili przedstawiciele banku, problemem okazało się podwójne zaksięgowanie niektórych transakcji kartą. "Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont klientów" - poinformowano w komunikacie. O sprawie poinformowali nas internauci.
"Awaria w Credit Agricole. Dziś po godzinie 15 bank po raz drugi ściągał płatności wykonane 30 lipca br. Sprawa jest wg infolinii ogólnopolska. Problem polega m.in. na tym, że w wielu wypadkach uszczupliło to znacznie środki na koncie" - poinformowała Kontakt 24 internautka. Podobnych informacji otrzymaliśmy więcej.
Klienci banku również w mediach społecznościowych pisali o awarii. "Witam. Wypłaciłem 900 zł we wtorek, bank wziął 1800 zł. Też macie taki problem z wypłatą z bankomatu" - pytał jeden z klientów na Facebooku.
Komentarz rzecznika Credit Agricole
"Rzeczywiście, na rachunkach niektórych naszych klientów pojawiły się ponowne obciążenia części z transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych - przekazał TVN24 Biznes Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole.
"Bardzo przepraszamy za ten błąd i pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont klientów, których dotknęła ta sytuacja" - podkreślił rzecznik w przesłanym komunikacie.
W rozmowie z TVN24 Biznes Przybylski nie potrafił określić, kiedy uda się zwrócić klientom ich środki, ale zaznaczył, że bank pracuje nad tym, by było to jak najszybciej.
Autor: kris/dap / Źródło: tvn24.pl