Awaria na stronie internetowej Eurobanku już naprawiona. Internauci od rana donosili nam o problemach związanych głównie z realizacją przelewów online. Ja twierdzi biuro prasowe banku, problemy związane były z aktualizacją systemu. Jako pierwszy powiadomił o tym Kontakt 24 @Krzysztof.
Ten sam problem napotkał Reporter 24 Seginus.
Na infolinię Eurobanku zadzwoniliśmy przed godziną 9. Konsultantka poinformowała, że awaria powinna zostać usunięta w czasie kilkudziesięciu minut.
Nie poinformowali klientów
Anna Kula z biura prasowego Eurobanku w rozmowie z redakcją Kontaktu 24 tłumaczyła, że awaria wystąpiła w trakcie modernizacji systemu.
"Nie informowaliśmy wcześniej naszych klientów o planowanej modernizacji, ponieważ nie spodziewaliśmy się żadnych komplikacji. Problem polega na wolniejszej aktualizacji salda. Klient w rzeczywistości dokonuje przelewu, ale nie jest on księgowany natychmiastowo" - tłumaczyła Kula.
Około godziny 13 Eurobank poinformował, że wszystko już działa.
Autor: pś,kc//ŁUD