Awaria mBanku została już usunięta. Klienci nie mogli wcześniej korzystać z usług internetowych. "Nie można się zalogować od dłuższego czasu", "Błąd systemu" - alarmowali nas na Kontakt 24 zaniepokojeni internauci. Bank informację potwierdził i w ciągu godziny przywrócił stronie pełną funkcjonalność.
"Informujemy, że serwis transakcyjny banku jest już w pełni dostępny. Klienci mogą zrealizować wszystkie dyspozycje" - poinformował o godzinie 13 mBank w komunikacie na swoim profilu w serwisie społecznościowym. Doniesienia te potwierdzają internauci, którzy napisali, że mogą już zalogować się na swoje konta.
"Przepraszamy za utrudnienia"
"Informujemy, że obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z serwisu transakcyjnego banku oraz w niektórych przypadkach utrudnienia w autoryzacji transakcji kartowych" - pisał wcześniej mBank na swoim profilu.
"Serdecznie przepraszamy za utrudnienia, o zmianach będziemy informować na bieżąco" - można było przeczytać w komunikacie mBanku.
Autor: js/ŁUD