MATERIAŁ INTERNAUTY
Aktualizacja:

Zdrowo na talerzu

Niedawno w brytyjskiej prasie ukazal sie artykul, gdzie wedlug naukowcow same cwiczenia nie doprowadza do spadku wagi a co za tym idziem poprawy zdrowia i samopoczucia u otylych.

Prawda jest, ze myslac o zdrowej, smukles sylwetce musimy zmienic caly styl, zycia a nie tylko opierac sie na zasadzie dzisiaj bede jest fast foody czy kaloryczna kolacje a za to jutro pojde do fitness clubu to odpracowac.

Tak jak cale nasze zycie tak samo i zdowy wyglad sklada sie z wielu elementow. Zdrowy jadlospis to jednak podstawa sikcesu , wspomagany cwiczeniami i zmiana nastawienia do siebie i swiata doprowadzi w koncu do upragnionych efektow.

Nie filozofujac wiecej, ponizej przedstawiam swoje propozycje na sniadanie i lunch/kolacje.

 

1. Na sniadanie, jogurt zero tluszczu, batonik zbozowy tzw musli, troche orzechow, slonecznika i suszonych owocow zurawiny , do tego owoce np truskawki, moga byc suczone sliwki, lub banan etc.

 2. Na lunch proponuje nastepujaca salatke; kawalek upieczonego w piekarniku lub na parze lososia ( na wierzch ryby dodaje troche ziol prowansalskich, pieprz i troche otartej skorki z pomaranczy), dotego swieze, mlode liscie szpinaku, awokado pokrojone w kostke, pomidorki koktajlowe lub zwykle (pokrojone w kostke), troche ziaren slonecznika. Do smaku troche pieprzu, oliwa z oliwek, sok z cytryny i ja dodaje kilka kropli tobasko, co wazne nie dodaje soli ani do ryby ani do salatki.

 

SMACZNEGO!

Komentarze (0)

Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
Pomoc | Zasady forum
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.