użytkownik niezalogowany
Autor:dozia1956
MATERIAŁ INTERNAUTY

Poważna awaria oprogramowania Samsung Smart TV

Od wczoraj wszyscy którzy posiadają TV Samsung Smart nie mogą łączyć się z internetem za pośrednictwem swoich telewizorów.

Najlepsza aplikacja na telewizorach z internetem TV Samsung po ostatniej aktualizacji około miesiąca temu, od wczoraj przestała działać i cieszyć swoich użytkowników.

Po kliku telefonach do kablówki UPC i telefoniczengo Serwisu Samsunga, dowiedziałem się ,że w kablówce zgłaszają się kolejni klienci ( na TV wyświetla sie komunikat o kontakcie z dostawcą internetu).

Kablówka UPC obiecała kontakt i współpracę z firmą Samsung żeby szybko usunąć problem.

Po telefonie do Serwisu Samsunga też otrzymałem zapewnienia o tym ,że w ciągu kilku dni dostanę nowe oprogramowanie (ciekawe jak to się uda skoro nie można sie połączyć z siecią).

Obie firmy postawiły na uspokojenie klientów anie słowem nie mówiąc o tym kto za to odpowiada, i co klientami bez usługi. Brakuje mi komunikatów na stronach internetowych  obu firm by uspokoić nerwy i być pewny że to się uda załatwić

Pozdrawiam P.

Komentarze (20)

Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
~Gość

U mnie od soboty 4.02 przestał działać internet po kablu(wifii łapie).Zmiana kabli,restarty,resety nic nie dały.Podłączony tv był kablem,bo stabilniejszy sygnał,a tu niemiła niespodzianka.

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      • Udostępnij komentarz w:
      • Kopiuj
      ~Gość

      Nowa awaria u mnie przestał dzialac internet czy samsung cos z tym zrobi

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          • Udostępnij komentarz w:
          • Kopiuj
          ~Gość

          Od tygodnia na Samsungu 46 cali brak Smarta a na drugim Samsung 37 cali Smart jest aktywny. Telefony do serwisu typu "zresetować", przybliżyć router, nie pomagają. Co dalej nie wiem a mam wykupione w Ipli kanały sportowe, z których nie mogę od tygodnia korzystać. Proszę "Help"

          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
              0
            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                0
              • zgłoś naruszenie
              • Udostępnij komentarz w:
              • Kopiuj
              ~Gość

              mam pytanie do użytkowników Samsunga Smart Tv czy moga korzystac ze Smart Hub , bo ja nie moge .Mój operator internetowy twierdzi ,że nie blokuje żadnych portów do tego potrzebnych - wiec o co chodzi czyżby wina leżała po stronie Samsunga?

              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                  0
                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                    0
                  • zgłoś naruszenie
                  • Udostępnij komentarz w:
                  • Kopiuj
                  ~Gość

                  To co kupa jednym słowem! ?

                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                      0
                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                        0
                      • zgłoś naruszenie
                      • Udostępnij komentarz w:
                      • Kopiuj
                      ~Gość

                      Smart TV Samsunga to krótkotrwała zabawka. Szybko okaże się, że nastąpi zmiana oprogramowania ( z założenia korzystna dla klienta) która położy możliwość korzystania z Internetu. Tak na przykład, w starszych modelach wywalono przeglądarkę www!!!!

                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                          0
                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                            0
                          • zgłoś naruszenie
                          • Udostępnij komentarz w:
                          • Kopiuj
                          ~Gość

                          to wina internetu? w netii nie ma na szczęście takich akcji.

                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                              0
                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                0
                              • zgłoś naruszenie
                              • Udostępnij komentarz w:
                              • Kopiuj
                              ~Gość

                              Czy tylko mnie jeszcze nadal nie działa? Czy jest oficjalna informacja o naprawieniu tej awarii?

                              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                  0
                                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                    0
                                  • zgłoś naruszenie
                                  • Udostępnij komentarz w:
                                  • Kopiuj
                                  ~Gość

                                  Dzisiaj od godziny 8 smart juz działa tv z 2011 roku

                                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                      0
                                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                        0
                                      • zgłoś naruszenie
                                      • Udostępnij komentarz w:
                                      • Kopiuj
                                      ~Gość

                                      Mnie w serwisie SAMSUNG POLSKA powiedzieli , że to ogólnoświatowa awaria. Super ! Do wieczora załączala się jeszcze strona startowa aplikacji , w tej chwili kompletny brak reakcji po wciśnięciu guziczka SMART. Ciekawostką jest dla mnie ,ze znajomi tez mają smart tv samsung , ale z inną szatą graficzną ekranu aplikacji i wszystko działa... rozwiń

                                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                          0
                                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                            0
                                          • zgłoś naruszenie
                                          • Udostępnij komentarz w:
                                          • Kopiuj
                                          ~Gość

                                          Szanowni Panstwo, awaria dotyczy rowniez neostrada oraz wszystkich dostawców ponieważ problem jest po stronie smartTV. Czekamy cierpliwie na usługę...

                                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                              0
                                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                                0
                                              • zgłoś naruszenie
                                              • Udostępnij komentarz w:
                                              • Kopiuj
                                              Więcej komentarzy - rozwiń
                                              Pomoc | Zasady forum
                                              Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.