Pomoc

POMOC

DODAWANIE MATERIAŁÓW

Jak wysłać swoje wideo, zdjęcie, artykuł?

Dlaczego nie mogę załadować na swoje konto zdjęcia/wideo?

Jak zilustrować mój artykuł zdjęciami?

Czy mogę przerwać pracę nad materiałem i wrócić do niego później?

Czy mogę zmienić lub usunąć swój materiał?

Co to są tagi?

Dlaczego mój materiał zniknął ze strony?

Jak mogę zgłosić materiał innego użytkownika, który uważam za obraźliwy/agresywny/niestosowny?

Dlaczego zniknął mój komentarz pod artykułem?

Dlaczego mój materiał nie trafił na stronę główną lub na antenę TVN24/portal tvn24.pl?

Dlaczego przy moim materiale, który wykorzystaliście na stronie głównej oprócz mnie w Autorach pojawiają się jeszcze inni użytkownicy?

Czy mogę zmienić treść mojego tekstu, kiedy redakcja wykorzysta go już na stronie głównej?

Jestem zarejestrowanym Reporterem24, ale z różnych powodów chciałbym wysłać swój materiał anonimowo. Jak mogę to zrobić?

 

REJESTRACJA, LOGOWANIE I MÓJ PROFIL

Dlaczego po rejestracji nie widzę swojego konta?

Nie dostałem e-maila z linkiem aktywacyjnym

Link aktywujący konto nie działa

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Czy z jakiś powodów administrator strony może zawiesić moje konto w serwisie?

Do czego służy funkcja zaloguj/zarejestruj się przez Facebook?

Dlaczego nie mogę się zalogować przez Facebook?

Do czego służą funkcje „Połącz z kontem Kontakt24"? „Połącz z kontem Facebook"

Jak zmienić moje hasło?

Jak zmienić moje dane lub zdjęcie na moim profilu?

Co znaczą te symbole przy moim profilu - „Poziom", „Wykorzystane przez redakcję", „Wykorzystany na antenie"?

Jak mogę usunąć swoje konto z serwisu?

 

 

DODAWANIE MATERIAŁÓW

Jak wysłać swoje wideo, zdjęcie, artykuł?

Materiały na Kontakt24 możesz wysłać przy pomocy prostych formularzy, klikając na „Napisz artykuł", „Wyślij zdjęcie/wideo" w prawym górnym rogu strony lub na adres kontakt24@tvn.pl

Jeśli chcesz, aby materiały trafiły bezpośrednio na twoje konto Reportera24 i były widoczne dla innych użytkowników– zaloguj się. Możesz również dodać materiał bez konieczności logowania, ale wtedy zobaczy go tylko redakcja. Następnie wypełnij krótki formularz – nadaj materiałowi tytuł, opisz tagami. Jeśli chcesz dokładniej opisać zdjęcia lub wideo, użyj formularza „Napisz artykuł", gdzie możesz wpisać dłuższą treść i dodać do niej materiały wizualne.

Dlaczego nie mogę załadować na swoje konto zdjęcia/wideo?

Najprawdopodobniej plik jest zbyt duży lub w nieodpowiednim formacie. W serwisie akceptujemy pliki foto do 100 MB o następujących formatach: JPG, BMP, PNG, GIF oraz pliki wideo do 100 MB o następujących formatach: AVI, MP4, FLV, MOV, 3GP, MPEG, MPEGTS

Jak zilustrować mój artykuł zdjęciami?

Formularz „Napisz artykuł" umożliwia Ci wkomponowanie zdjęć w treść artykułu. Po dodaniu zdjęcia zobaczysz okno, w którym możesz określić jego układ w tekście – zaznacz wybrany wygląd, dodaj opis, dopasuj rozmiar i gotowe! Masz również możliwość dodania kilku zdjęć – w tym celu kliknij „Stwórz galerię".

Czy mogę przerwać pracę nad materiałem i wrócić do niego później?

Jeśli dodajesz materiał jako zalogowany użytkownik, możesz przerwać pracę nad nim, zapisać i wrócić do niego później - wystarczy kliknąć odpowiednią funkcję u dołu formularza. Roboczy artykuł znajdziesz na swoim profilu podświetlony na pomarańczowo. Gdy będzie już gotowy, wystarczy kliknąć „Publikuj", aby był widoczny dla innych. Podczas edycji możesz również podejrzeć, jak twój materiał będzie wyglądał na stronie – w tym celu kliknij „Zobacz jak ten materiał będą widzieć internauci".

Czy mogę zmienić lub usunąć swój materiał?

Tak, przy każdym swoim materiałem znajdziesz funkcje „Edytuj" i „Usuń"

Co to są tagi?

To słowa klucze, które oznaczają temat czy zagadnienie materiału. Kiedy opisujesz swój materiał tagami, sprawiasz że łatwiej znajdzie go redakcja i inni Reporetrzy24. Przy pomocy tagów zebranych na stronie głównej możesz również przeglądać artykuły o podobnej tematyce.

Dlaczego mój materiał zniknął ze strony?

Materiał mógł zostać usunięty przez administratora. Artykuł/zdjęcie/wideo może zostać zablokowany jeżeli zamieszczane materiały lub informacje będą niedozwolone ze względu na polskie lub międzynarodowe przepisy prawa, treść Regulaminu oraz dobre obyczaje lub moralność.

Jak mogę zgłosić materiał innego użytkownika, który uważam za obraźliwy/agresywny/niestosowny?

Użyj funkcji „Zgłoś naruszenie" pod danym materiałem lub skontaktuj się z nami pod adresem kontakt24@tvn.pl

Dlaczego zniknął mój komentarz pod artykułem?

Najprawdopodobniej został usunięty. Administrator może usunąć komentarz niezgodny z Regulaminem Kontaktu24, niezgodny z polskim prawem, dobra obyczajowością lub moralnością.

Dlaczego mój materiał nie trafił na stronę główną lub na antenę TVN24/portal tvn24.pl?

Na stronę główną oraz na antenę trafiają Wasze najlepsze i najciekawsze materiały oraz najważniejsze przekazywane przez Was informacje. Takie materiały muszą najczęściej spełnić kilka warunków.

Przede wszystkim podlegają weryfikacji przez redakcję. Jak pewnie zauważyłeś zredagowane artykuły na stronie głównej z udziałem Twoich materiałów uzupełniane są komentarzem odpowiednich służb czy osób. Ważna jest również techniczna jakość materiałów – jeśli obraz jest bardzo nieostry a dźwięk nieczytelny istnieje mniejsza szansa, że go wykorzystamy. Najchętniej publikujemy materiały i charakterze „newsowym", pokazujące aktualne wydarzenia, ale również takie o charakterze ciekawostki, opisujące coś niezwykłego. Często na stronę główną i antenę trafiają również Wasze opinie na temat bieżących wydarzeń.

Dlaczego przy moim materiale, który wykorzystaliście na stronie głównej oprócz mnie w Autorach pojawiają się jeszcze inni użytkownicy?

Niekiedy zdarza się tak, że dostajemy kilka materiałów z wydarzenia, którego byłeś świadkiem. Aby najpełniej skonstruować artykuł, używamy relacji wielu Reporterów24. Dzięki temu możecie porównać, jak to wydarzenie pokazują inni. Artykuły mają też wielu autorów, jeśli opisują Wasze opinie na temat kontrowersyjnych i bieżących wydarzeń.

Czy mogę zmienić treść mojego tekstu, kiedy redakcja wykorzysta go już na stronie głównej?

Staramy się sprawdzać i redagować Wasze materiały, właśnie po to, aby nie było już konieczności jego zmiany. Jeśli jednak z jakiś powodów chciałbyś coś zmienić skontaktuj się nami pod adresem kontakt24@tvn.pl

Jestem zarejestrowanym Reporterem24, ale z różnych powodów chciałbym wysłać swój materiał anonimowo. Jak mogę to zrobić?

Skorzystaj z funkcji „Dodaj materiał bez logowania" lub najlepiej skontaktuj się z nami pod adresem kontakt24@tvn.pl , zastrzegając, że chcesz pozostać anonimowy.

 

REJESTRACJA, LOGOWANIE I MÓJ PROFIL

Dlaczego po rejestracji nie widzę swojego konta?

Aby dokończyć rejestrację w serwisie musisz aktywować swoje konto przy pomocy linka aktywacyjnego wysłanego na e-mail podany przez ciebie w trakcie rejestracji.

Nie dostałem e-maila z linkiem aktywacyjnym

Sprawdź czy e-mail aktywacyjny nie trafił do spamu w twojej skrzynce pocztowej lub czy prawidłowo wpisałeś adres mailowy.

Link aktywujący konto nie działa

Jeżeli link nie zadziała, skopiuj go i wklej w okno swojej przeglądarki internetowej i wciśnij Enter.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Sprawdź czy prawidłowo wpisujesz login i hasło (czy włączony jest przycisk Caps Lock lub inne ustawienia klawiatury). Jeśli zapomniałeś swojego hasła, kliknij na odpowiedni link w oknie logowania, a wyślemy na podanego przez ciebie e-maila z tymczasowym hasłem.

To, że nie możesz się zalogować może też wiązać się z zawieszeniem twojego profilu przez administratora. Jeśli podejrzewasz, że tak się stało skontaktuj się z nami pod adresem kontakt24@tvn.pl

Czy z jakiś powodów administrator strony może zawiesić moje konto w serwisie?

Tak, konto może zostać zablokowane jeżeli podawane treści, zamieszczane materiały lub informacje będą niedozwolone ze względu na polskie lub międzynarodowe przepisy prawa, treść Regulaminu oraz dobre obyczaje lub moralność. Aby odzyskać dostęp do serwisu skontaktuj się z nami pod adresem kontakt24@tvn.pl

Do czego służy funkcja zaloguj/zarejestruj się przez Facebook?

Jeśli posiadasz swoje konto w serwisie Facebook, możesz użyć go do zarejestrowania się, a potem logowania w Kontakcie24. To bardzo wygodna funkcja, która umożliwia szybką rejestrację (podajesz tylko e-mail i hasło do konta na Facebooku).

Ułatwia również kolejne logowania się – gdy jesteś zalogowany na swoim Facebooku i następnie chcesz wejść na profil w Kontakcie24, wystarczy że klikniesz „Zaloguj się", a system automatycznie Cię rozpozna bez konieczności podawania loginu i hasła. To system całkowicie bezpieczny – nie znamy ani nie wykorzystujemy Waszych facebookowych haseł.

Dlaczego nie mogę się zalogować przez Facebook?

Najprawdopodobniej wiąże się to z problemem, który mógł wystąpić w samym serwisie Facebook. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie.

Do czego służą funkcje „Połącz z kontem Kontakt24" „Połącz z kontem Facebook"?

Niezależnie od tego w jaki sposób zarejestrujesz się w Kontakcie24 masz szanse zintegrować swoje konta i jeszcze wygodniej korzystać z serwisu.

Jeśli dokonałeś rejestracji przez Facebook, znajdziesz na swoim profilu funkcję „Połącz z kontem Kontakt24". Możesz stworzyć nowe konto w serwisie lub połączyć ze starym, jeśli kiedyś rejestrowałeś się w Kontakcie24 w sposób tradycyjny. Połączenie z kontem Kontakt24 daje Ci na przykład możliwość zmiany hasła czy dodania informacji dodatkowych.

Jeśli dokonałeś rejestracji w sposób tradycyjny, znajdziesz na swoim profilu funkcję „Połącz z kontem Facebook". Jeśli masz swoje konto w serwisie Facebook, możesz skorzystać z tej funkcji, aby w przyszłości szybciej i wygodniej logować się w Kontakcie24 jednym kliknięciem.

Jak zmienić moje hasło?

Swoje hasło możesz zmienić z poziomu profilu, klikając „Edytuj profil". Uwaga! Funkcja dla użytkowników logujących się przez Facebooka jest dostępna po połączeniu profilu z kontem Kontakt24.

Jak zmienić moje dane lub zdjęcie na moim profilu?

Swoje zdjęcie możesz zmienić z poziomu profilu klikając „Edytuj profil", a następnie klikając na ikonę ze zdjęciem. W tym samym miejscu pod zieloną ramką zmienisz swój opis. Zmiany zaakceptuj, klikając „Zakończ edycję profilu".

Możesz również uzupełnić swój profil o dane dodatkowe – miejsce zamieszkania czy telefon. Dzięki udostępnieniu tych danych będziemy mogli szybciej się z tobą skontaktować, gdy będziemy zainteresowani szczegółami lub publikacją twojego materiału w TVN24 lub tvn24.pl. Użytkownicy zarejestrowani w serwisie przez Facebooka mają możliwość podania dodatkowych danych po połączeniu swojego profilu z kontem Kontakt24.

Co znaczą te symbole przy moim profilu - „Poziom", „Wykorzystane przez redakcję", „Wykorzystany na antenie"?

Wszystkie oznaczenia wiążą się z materiałami, które publikujesz na swoim koncie i pozwalają zorientować się Tobie, naszej redakcji i innym użytkownikom, jak aktywnym Reporterem24 jesteś. Poziom (od 1 do 5) zależy od ilości materiałów, które umieściłeś w serwisie – wraz z dodawaniem kolejnych rośnie. „Wykorzystane przez redakcję" pokazuje, ile twoich materiałów trafiło na stronę główną Kontaktu24 , „Wykorzystany na antenie" – ile trafiło na antenę TVN24.

Jak mogę usunąć swoje konto z serwisu?

Skontaktuj się z nami w tej sprawie pod adresem kontakt24@tvn.pl

Na antenie

Proszę zainstalować Flash Player'a i włączyc obsługę JavaScript.
Kliknij aby ściągnąć.

Informacje

zobacz wszystkie informacje»

Forum

Proszę zainstalować Flash Player'a i włączyć obsługę JavaScript.
Kliknij aby ściągnąć.